Szállítási információk
A megrendelt terméket a Magyar Posta MPL gyorsfutár szolgáltatásssal juttatjuk el az Ön által megadott szállítási címre visszaigazolt, könyvelt küldeményként. A raktári küldeményeket a feladást követő 1-2. munkanapon kézbesítik
A kézbesítés munkaidőben történik, ezért szállítási címként célszerű napközbeni, munkahelyi címet megadni, de ebben az esetben kérem ügyeljen, hogy a saját neve mellett a cég, vállalkozás nevét is adja meg, illetve nagyobb cégeknél a recepciót vagy postázással foglalkozó kollégáját értesítse, hogy küldeményt vár! Ha a postás nem talál senkit a címen, értesítést hagy, de sajnos az értesítés gyakran elveszik vagy elkeveredik, mert a postaláda nem zárható, vagy sok reklámanyagot dobtak bele stb. Ha küldeményt vár, kérjük, mindig figyelmesen vizsgálja meg a postaládát, nincs-e benne értesítés
Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját a futárnak. Az át nem vett, visszaküldött csomagok esetében a szállítás és visszaszállítás díját a megrendelőre terheljük, újraküldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő kiegyenlítése esetén áll módunkban ismételten elindítani.
A postai küldemény elveszését, részleges elveszését, megsérülését, vagy megsemmisülését a kézbesítéskor, a kézbesítési okiraton azonnal jeleznie kell. Ennek elmulasztása jogvesztéssel jár. Kézbesítési okirat hiányában, a küldeményre vonatkozó egyéb okirattal a posta felé jogvesztő határidőn belül – vagyis a kézbesítési naptól számított 3 napon belül – a kárt azonnal jeleznie kell.
Szállítás díjszabása (nettó rendelési érték alapján)
- Rendelési érték 1 – 80.000 Ft között a házhoz szállítás díja: 1.500 Ft. + ÁFA
- Rendelési érték 80.000 Ft felett ingyenes.
- Utánvételes megrendelés esetén a szállítási költséghez az utánvételi díj (300 Ft+ÁFA) a rendelés értékéhez hozzáadódik.
Szállítási határidő
Raktáron lévő termékek esetében a megrendelés visszaigazolásától számitott 1-2 munkanap. Abban az esetben, ha a termék nincs raktáron, úgy a beszerzési helyétől függően további időt vehet igénybe, amelyről rendelés leadását követő 1 munkanapon belül tájékoztatást kap.
A weboldalon jelölt rendelkezésre állás a nyitó raktárkészlet alapján történik. A közbenső értékesítés jogát fenntartjuk.
Ügyfélszolgálat, személyes áruátvétel
Személyesen: 1131 Budapest Reitter F. u. 132.
Ingyenes parkolás az udvarban - behajtás a Keszkenő utca felől
Telefonon: 1/329-1717
Emailen: info@protoolkft.hu
A megrendelt termék ellenértékének és a házhoz szállítás díjának fizetésének módja
Felhasználó a megrendeléssel tudomásul veszi, hogy fizetési kötelezettsége keletkezik.
A megrendelt termék fizetésének módja
- Banki előre utalással történő teljesítés: ha már visszaigazoltuk az Ön megrendelését, akkor a visszaigazoló e-mailben megtalálja a bankszámlaszámunkat és a megrendelésszámot, amelyre hivatkozni kell az átutalás megjegyzés / közlemény rovatában. Amennyiben az átutalt összeget jóváírják a bankszámlánkon, csak ezt követően adjuk fel a futárszolgálattal a terméket.(bankszámlaszámunkat az üzemeltetői adatok között találja meg)
- Személyesen történő teljesítés: Ez esetben Ön az üzemeltető székhelyén/telephelyén forintban fizeti meg a termék vételárát, vagy készpénzben, vagy bankkártyával.
- Utánvéttel történő teljesítés: A terméket az általunk megbízott ( ide a neve)futárszolgálat szállítja ki az Ön által megadott címre, ahol a termék, vagy termékek számla szerinti árát a futárnak kell készpénzben kifizetni. Utánvétes megrendelés esetén a szállítási költséghez az utánvételi díj még hozzáadódik.
- Utánvéttel fizetés esetén a megrendelt terméket a csomag átvételekor a kézbesítőnek készpénzben kell kifizetni.
- Új vásárlók, adott rendelési mennyiséget meghaladó rendelések, egyedi, nem járatos vagy nem raktári tételeket tartalmazó rendelések esetében Eladó bármikor egyoldalúan módosíthatja a fizetési feltételeket előre történő banki utalásra. Erről rendelést leadást követő 1 munkanapon belül értesíti Vevőt.